1 Mars

Nu är det första mars redan. Tiden rusar iväg men sommaren känns trots det längre och längre bort.
Idag jobbade jag mellan 7.15-15.30 men nu äntligen är det dags för några dagars sovmorgon eftersom jag jobbar kväll imorgon och är ledig på torsdag sen är det dags för kväll på Fredag igen, SKÖÖNT som jag ska sova.

Har inte ställt in något alarm för kroppen ska få vakna själv imorgon, jag ska bara drömma fina drömmar förhoppningsvis sen får de avgöra när det är färdig drömt.

Satt idag och funderade på om det händer något kul i varje månad fram till sommaren men jag kommer inte på mycket..

Mars: Kommer inte på någonting ? Hjälp mig.
April: Jag fyller år, högskoleprovet ska göras, antagningen till högskolan stänger.. mer ?
Maj : Vårruset med jobbet, som jag ska springa!! =)
J kommer äntligen hem ?<3
Juni: Studenter...



Men några datum som icke ska förglömmas är ju 5/8-7/8 <3<3<3 BÅSTAD OUTDOOR OPEN 2011 - LOVELY!


Idag blev förresten vår fotbollsträning inställd eftersom Salamis damlag har Sveriges sämsta diciplin på sig själva.. Seriöst sluta lämna återbud 1 timme innan träning ??! RETLIGA!



Sov gott people.


 
Lilla Luddes kusin kan gott komma lite tidigare tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0