8 Juni Ett kort inlägg via telefonen innan...

8 Juni Ett kort inlägg via telefonen innan det är dags för att sova! Dagen spenderades på Ullared tillsammans med min syrra, mina kusiner och Mimmi en flickvän till en av mina kusiner! Hittade en massa smått men som vanligt blir det väldigt dyrt! Kommer dock inte på något onödigt köp vilket är chockerande. Efter roadtripen tog jag Fridas bil eftersom hon är i Norge och plockade upp Tina så körde vi till salamis och såg de vinna med 3-1. Två röda kort efter barnsligt beteende vilket är typiskt killar, eller ;) ? Nu ska jag kolla klart på off the map och sen ska jag sova för imorgon är det back to work igen. Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0