3 Juni

Nu har det hunnit bli Juni med.. Tiden springer iväg och snart är det höst igen.

Firar denna underbara sommardag med att rocka loss till Jay Smith på Banhof. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och kolla något avsnitt av BB sen ska jag kila bort till Anette och Tobbe.

Annars har dagen bestått av jobb från 8-13 sen träffade jag på Tina nere på stan så strosade vi lite och fikade.

Detta är min jobbehelg och kan väl säga som så att jag faktiskt inte är överlycklig över det. Även om man gillar sitt jobb så tar det emot lite att gå dit på helgen ;) Särskilt när helgen ska bestå av skinande sol.

Trots jobb imorgon så hade jag tänkt hinna ta mig ut till Bjuv för att kolla på pojkarna som ska sparka boll och ta med sig 3 p hem !
Efter jobbet imorgon vid 21 så ska jag nog köra upp till salamis och underhålla den lilla skaran som är där och kanske skjutsa några av dom ut i stan . Annars ska jag nog upp till Filippa och Linda och säga hej.
Maja ska spela på bhof imorgon vid 23 så orkar jag får jag nog gå dit och lyssna på henne.

Nu kallar duschen på mig.

Ha det bra , ha en underbar helg för mig med och njut av det fina vädret på stranden.


Fridens !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0