22 Juni

Onsdag och helgen närmar sig. 
 
Igår kollade jag på fotboll , mitt duktiga fotbollslag mot Strövelstorp och det slutade med en stabil 5-0 seger till oss =) Bara till att gillalalala.

Har sovit riktigt kasst i natt. Jag har mest vridit och vänt mig i sängen och varit lagom stressad över att jag skulle upp tidigt imorse. Klarade mig dock igenom dagen och nu är jag helt slut. Efter jobbet tog jag en rejäl promenad för att fylla på med energi och det gjorde jag för stunden men nu ligger jag i soffan och längtar till klockan 10 då celebrity rehab börjar.

Imorgon jobbar jag långt pass igen och sen blir det någon form av träning då jag ska välja bort fotbollsträningen imorgon för herrarnas sista seriematch. Tycker det ger rätt så mycket att träna själv.

Har absolut inget mer vettigt att dela med mig utav idag mer än att det ska regna som tusan i natt så håll er inne.


Sov så gott när ni ska:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0