20 Juni

Måndag och vecka 25 startar.
Kan väl säga som så här att jag är trött på att vara ledig på alla regniga dagar. Hur fan kan man pricka in så fel när man lägger sitt schema?

Sitter i Strövelstorp nu hemma hos mamma och pappa , sov här igår eftersom jag först kollat fotboll och sen varit ute och ätit med familjen och Ulles familj. Matchen slutade 10-1 till salamis men skulle egentligen blvit 11-1 då domaren gjorde världens miss, rätt så roligt faktiskt :)!

Ikväll hoppas jag lite på att Mandus har tid att fixa inbjudan till festen efter deras träning , återstår att se ! =) Hade varit skönt att ha det avklarat i alla fall.

Imorgon är det derbydags i alla fall kl 19 i Strövelstorp.

Imorgon har jag en såkallad R-tur där man kan välja att vara hemma ifall att man inte blir inringd på jobb , men med min vanliga otur så ska jag in och jobba 13-18 ! =) Så är det sol imorgon så gör det inte mig någo nytta då dagen ändå är uppbokad.

Är sugen på att köpa hem någon fin långklänning till den 2:e men hittar inget fint på internt och utbudet i stan/familia/väla är inget vidare.


Nu ska jag fräscha upp mig sen ska jag minsann bege mig ut på en liten promenad och kanske svänger inom Ulle och Whilma.


HA en bra dag .usw.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0