20 Juni



Innan idag åkte jag med Ulle till frisören för att passa Whilmis medan hon klippte sig. Lättare sagt än gjort med den lilla busungen men det gick tillslut !

Gick hem och somnade på soffan vilket inte alls var bra, kommer förmodligen inte sova i natt bara för detta.
När jag vaknat så fick jag med mig Tina ut på en kort promenad och vi körde lite benstyrka med bara för att kompensera att det blev halv runda istället för lång. Tog dumma skor på mig vilket ledde till ett köttskav på foten vilket svider enormt.
Jag ska trots det ta mig upp imorgon bitti för att hinna med en promenad tillsammans med Emma innan jag ska jobba.

Nu tittar jag på sommarkrysset och det är med nöd och näppe att det går. Lotta Engberg är fruktansvärd , Im so sorry. Hon är säkert hur mysig som helst privat kan jag tänka mig men programledare bör hon inte vara. Tröttnar på henne direkt.


Dumma Sarah skulle kompensera dagens regnande med lite brun utan sol (ingen stark eftersom det är utblandat med bodylotion) men brännan blir nog inte direkt jämn då jag stött emot en massa saker innan krämen absorberats in.
Får väl se resultatet imorgon. Får bli långbyxor på midsommar annars ;)

Nu ska jag snart bädda ner mig i soffan för att titta på Johan Falk på fyran , gör ni det med !


Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0