16 Juni

Torsdag och det innebar jobb från morgon till kväll (nästan).
Pga sjukskrivningar så fick jag jobba en delad tur idag och det gjorde faktiskt inte så himla mycket, känns skönt att samla på sig lite extra timmar nu när det ändå inte är grymt väder.
Mellan jobbet hann jag luncha här hemma med Tina , slängde ihop en lasagne vilket är underskattat.

Bion igår får MVG i betyg, inte något som var tråkigt i filmen och tiden gick grymt snabbt när man såg den. En massa skratt och sjuka moments kort sagt.

Nu sitter jag här hemma och letar efter vad som kan ha hänt på sparbanken på Rebbelberga.
När jag cyklade hem så såg jag att hela sparbankens parkering var avspärrad och där var två polisbilar vid platsen. Tydligen har en kvinna blivit knivstucken och rånad men förhoppningsvis tar de idioten snart.
Får kolla på aftonbladet om där står något.

Imorgon ska jag jobba igen och på kvällen blir det förhoppningsvis lite vin och räkor med Tina.

Har förresten idag anmält mig till Rössjöholmsfesten, årets fest om man frågar säkra källor. Hasse Andersson ska spela till maten sen är det kasedans. Kan nog bli en mycket bra kväll , får öva på dansstegen på midsommarfesten på idrottsplatsen i Strövelstorp helgen innan.


Nu ska jag plåstra om mitt äckliga finger sen så kommer jag somna pladask.




Guten nacht alle menschen.




Hur snygg är inte killen i blå skjorta??? Come to mama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0