15 Juni

Godmorgon vänner.

Vaknade imorse och tog en titt på mobilen där jag möttes av 15 juli. Kände igen datumet och började fundera på vad jag kunde ha glömt. Misstänkte Malins födelsedag först men sen slog det mig att det är i juli och sen fick jag veta att det jag glömt är sommarfesten med jobb ikväll. Detta innebär att just nu ska jag umgås med Malin ikväll , gå på bio och vara på sommarfest med jobbet samtidigt.. låter helt omöjligt =)
Malin förstår alldeles säkert om jag flyttar fram våra planer men bion kommer jag inte undan och den vill jag inte komma undan eftersom det var så himla längesen som jag och Johanna umgicks. Planen är nog att cykla till havsbadskjollan och äta med mina kära arbetskamrater och sen cykla till bion för att umgås med Johanna, låter som en ganska bra plan enligt mig själv, återstår att se vad mer jag glömt bort.

Idag ska jag fortsätta med städandet utav lägenheten. Har balkongen och toaletten kvar. Ska bära ner en hylla och två barstolar i förrådet. Kanske någon som vill ha dessa ?
¨
Sitter just nu och tittar på Svt Forum där politikerna sätter Fredrik Reinfeldt på plats och hör och häpna detta är faktiskt intressant, varför var man inte mer intresserad av detta innan när man gick i skolan? Just nu är socialdemokraternas partiledare coolast =)


Nähä om man skulle ta tag i sitt liv .. ha en bra dag och kväll!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0