14 Juni

Ledig idag med men solen skiner inte så det blev inget strandhäng idag heller. Hoppas verkligen solen vill komma fram imorgon så man kan få några timmar på stranden.
Igår åkte jag till Ullared igen , köpte ännu mer onödiga saker så nu blir det till att leva lite mer strikt så man inte spenderar en massa pengar på onödiga saker nu när man snart får veta om det blir skola till hösten eller ej.

Lämnade även igår en liten jumpsuit som jag köpt till Whilma och sen hälsade jag på Ludvig. Myskväll alltså. Lägger upp en bild senare på fina Whilma som tyckte om sin mysdress.

Nu ska jag alldeles strax börja städa här i lägenheten. Har inte haft någon tid över till lägenheten när jag varit ledig. Här ser alltså ut som ett bombnedslag och mår dåligt över att bo i det.

Dags att klä på sig.
Njut av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0