14 juni

FY KATTEN VILKEN SKITDAG!

Efter mitt förmiddagsinlägg så gick dagen bara utför. Jag skulle öppna frysen och ser då att den är helt igen frostad. Börjar försöka frosta av skiten ( som någon skulle hjälpt mig med för ett par veckor sedan men som aldrig kom!!!) och tillslut får jag försöka dra ut en låda men då slits handtaget av som är i plast och jag skär av en stor bit av fingrets hud. Som tur är satt biten kvar och det var bara att börja tejpa. Sprang över till vårdcentralen mitt över vägen som sa att det förmodligen inte behövdes sy om jag tejpade ihop det ordentligt. Har magiskt ont i alla fall, tänk att ett litet litet finger kan ha så mycket nerver.
Finns alltid de som har de värre så ska inte klaga.

Fick städat lite idag i alla fall men inte mycket. Pricken över i:et är att garderobshyllorna också gick i sönder idag så det är en massa att fixa.

Eftersom jag förlorade lite blod (utan att krydda, rätt mycket) så tog kraften slut och jag somnade i 2 timmar på sängen i min jumpsuit som är magisk!
Orkade dock ta mig upp till träningen men även där var kraften helt borta.
Hoppas jag har nya krafter imorgon så jag kan hinna med en joggingrunda innan jag och Johanna ska gå på bio´, baksmällan 2 är det dags för =)

Kollar just nu på Hells kitchen sen är det förhoppningsvis något annat bra på tv så jag kan somna!



Här kommer lite bilder som jag lyckades ladda upp idag :



Här är lilla Ceasar för er som missat honom, Johannas sötnos.



Här är den lilla som jag vill att mamma och pappa ska skaffa. Min vovve som jag skulle ha (Messi) är såld :(


Den här söta jumpsuiten köpte jag till Whilma igår , mycket finare i verkligheten dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0