12 Juni

Gokväll!

Då var veckans sista dag kommen igen och den välkomnas med hatkärlek. Söndagar kan vara sköna, händelserika, sega och fruktansvärt tråkiga. Min söndag idag har varit ofattbart lugn.

Helgen har varit bra och fylld av festligheter. I fredags vankades det student och då passade jag på att fira Filip, Pommer och Wickman lite extra. Mycket trevligt kan man väl sammanfatta allt med.
Gårdagen var en riktig höjdare..
Efter en hemsk solbränna och en powernap i soffan skyndade jag mig snabbt till min underbara vän Nilsson som kommit hem från huvudstaden. Hon fyller år idag så henne firade vi igår. God mat och världens roligaste människor gjorde att tiden gick på tok för fort.
Vi spelade kort och körde en lek med en tändsticksask som jag inte alls kunde förstå till Mandus stora frustration.
Bhof var som vanligt riktigt segt (har varit det nu varje gång sen det flyttade ut )
Pågrund av dåliga värdar i dörren så får man köa i minst en timme trots att det inte är mycket folk?! Man tappar helt suget av att festa när man ska frysa halvt ihjäl innan man kommer in.

Var hemma vid halv fyra-fyra och somnade som en stock och vaknade senare in på förmiddagen.
   Åkte med min syster ut till strövelstorp där jag nu befinner mig. Har varit på familia där jag köpte en väska, en tunika och ett linne. Grillade med familjen och mormor och nu ska jag alldeles strax starta en film och somna gott i syrrans säng.
Sover här i natt eftersom jag ska skjutsa mormor till tandläkaren i Hbg imorgon.
Hoppas på fint väder så man kan bada i poolen och slappa i solen men jag har hört att det ska regna.

Är ledig till torsdag så jag ska bara njuta  och ta tag i de stora festplanerna för seniorlagsfesten.

Detta var allt från mig idag, vi hörs.

PK




Kollade igenom sofias dator och hittade denna hemska bilden haha.. det är från en innebandycup i Hjärnarp när vi var yngre och blev intervjuade efter en match.  Det är jag, svante och en som heter Malin på bilden. Svenstrup är det som sparat allt detta vilket uppskattas till tusen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0