5 Juli

Godkväll..

Orkar verkligen inte skriva här ikväll men jag tänkte dock vara så generös och dela med mig lite kort om dagarna som gått.

Fre: Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg något utav fredagen mer än att jag var ledig.

Lör: Lördagsfrukost med Tina , börjar bli en mysig tradition. Efter frukosten blev det lite vila och återhämtning innan uppladdningen inför kvällens stora fest skulle börja. Jag hade på mig en gammelrosa långklänning som var väldigt varm men med en massa fläktande så gick den. Förfesten började halv fyra hemma hos Anette och runt 17 tiden så kom bussen och hämtade oss på Storgatan och tog oss vidare till Rössjöholms Ip.
   Jag var mycket skeptisk till festen men tack vare bra sällskap vid bordet och mintu så blev det en super kväll. Dansade en massa och jag som hatar Kasedans och bugg fick fakiskt mersmak och längtar till nästa bonnafest ;)
Kvällen slutade relativt tidigt, runt 03 kanske :)

Sön: Förväntad bakis söndag men jag var rätt pigg =) Upptäckte en obehaglig leverfläck på axeln som ändrat form och storlek så hade ångest hela dagen. Samlade krafter till att ta mig till jonstorps marknad som SÖG! 
   På kvällen blev det mat och film hos Teeneweenie.

Måndag: Tog mig till jobbet på en såkallad R-tur inne på den andra avdelningen. Efter jobbet fick jag akuttid hos doktorn (världen sämsta faktiskt) som var ganska säker på att förändringen var ofarlig. Fick lämnat lite blod för att kolla så inget annat spökar i kroppen och det har gjort mig lite vimmekantig dessa dagarna!

Idag : Jobb till halv fyra sen hälsade jag på Robin och Filip.  Nu är jag hemma hos mamma och pappa för att tvätta en klänning som jag ska ha på torsdag. Imorgon ska jag försöka hälsa på farmor på "himmet" innan det ska jobbas kväll. Efter jobbet blir det festplanerande med Mandus.



Imorgon: farmor, jobb 14-21, planering.
Torsdag: MIN ÄLSKADE MORMOR fyller hela 80 år och än är hon som en 60 åring. <3
Fredag: Jobb 13.30-21.45
Lördag: Jobb 7.15-15.30 , Johanna kväll!
Söndag: Jobb 14.30-21.45

ha en bra kväll.. 


Laddar upp ett litet roligt klipp på Hasse Anderssons skånska språkvisa. När han drog igång denna i Lördags så blev det ett rejält ös :) Lyssna och le.

http://www.youtube.com/watch?v=1Zn0zkPMe4w&playnext=1&list=PL32252BF4A30F8B3D

gick tydligen inte att bädda in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0