18 juli

Nu har jag äntligen jobbat klart för denna kvällen .. bara två kvällar kvar av den här arbetsveckan.
Kvällen på jobb var lugn vilket brukar leda till att man är rätt så seg när man kommit hem men inte den här gången. Powerwalkade hem och nu har jag ännu inte kommit ner i varv så jag har bäddat ner mig i soffan framför Johan falk på fyran. Ska alldeles strax förflytta mig till sängen.
Skulle egentligen till Madison ikväll men eftersom jag ska jobba imorgon så är det inget vidare att vara ute och ränna hela natten ;)

Imorgon ska jag börja jobba 07.15 sen slutar jag halv fyra och efter det hade jag tänkt ta mig ner till Kappahl eftersom de hade ett erbjudande på sina reavaror och de brukar ha fina koftor och byxor där =)


 Nu tänker jag kolla vidare på filmen.. gör ni detsamma om ni är planlösa !


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0