17 Juli

Hejsan Hoppsan denna söndag.

Har haft en lugn och mycket trevlig helg, hoppas att ni har haft detsamma.
I Fredags blev det som sagt bio med Tina för att titta på Harry Potter. Kände att jag var tvungen att se den sista filmen då jag sett de andra. Filmen fick i alla fall ett bra betyg och slutet på Harry Potter sagan var helt klart värdig och sorglig.
Avslutade den kvällen med att prata med Blegel ett par timmar. Nu när vi inte ses varje dag så får man ta ut det på andra sätt. Snart är det dock Båstad Outdoor och vi har lyckats lura med oss Alexs på en helg fylld av innebandy från morgon till kväll i 3 dagar ?!?!? vad hände där haha. Hon får sitta och steka medan jag kollar in fina innebandyrumpor.

Igår låg jag och drog mig i sängen länge innan jag lyckades ta mig ner på en runda i stan med en annan vän jag inte träffar lika ofta längre, Elin Svantesson. Vi åt en god lunch på telegrafen, hon åt en grekisk sallad medan jag provade en grillad macka med mozzarella och pesto. Gott..

Gustav hämtade sedan mig eftersom vi skulle till Salamis och ha det trevligt. Först skulle vi inom Anette och hämta min klänning som hon hängt ut på deras dörrhandtag. Gustav tog tiden medan jag sprang upp på sista våningen och ner igen , en riktig barnlek =)

Väl på salamis tog jag och Mandus tag i allt det praktiska sen trillade lite folk in. Hedersgästen Maria kom och räddade min kväll , älskade vän <3
Vi skjutsade in grabbarna till Bhof sen gick vi hem för att lägga oss.

Idag vaknade jag vid 12 skönt med sovmorgon. Var hungrig och skulle kolla utbudet i frysen men då gick det inte att öppna luckorna eftersom frysen var rekord igenfrostad. Mamma kom hit och frostade av den och jag körde och handlade och städade. Amelie och Elin kom hit och åt flygande jacob och tittade på film.
Nu har jag bäddat ner mig i soffan med kuddar, lammfiltspläden och datorn på magen. Systrar i jeans går på trean så den tittar jag också på! =)

Min vecka ser ut som så här

Mån: Jobb 15-21
Tis: Jobb 7.15-15.30 (sofia: Ullared?)
Ons: Bokad på min sk R-tur ( ALLLTID!!!!!!!) jobbar dag.
Utomhusbio på Tulla.
Tors: LEDIG
Fredag: 15-21 ..
Lördag : 7.15-15.30
Söndag: 13.30-21.45


Helgen kan dock ändras eftersom att jag ska försöka få ledigt och flyga till Stockholm för att umgås med min fina Fia , sen åker jag med Gustav och Maria hem på Söndagen.  Får se hur det hela slutar =) Längtar efter Sofia i alla fall..


Nu ska jag kolla klart på filmen.


Ha en underbar kväll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0