14 Juli

HEJ alla , det var längesen jag skrev nu men det är pågrund av det händer så mycket just nu som jag inte vill och orkar dela med mig av.

Positivt är att jag kommit in på "Sociologi och socialt utvecklingsarbete" i Halmstad där jag börjar plugga till hösten om jag nu tackar ja (1 Aug). Ville läsa kriminologiprogrammet men det var för hög intagning där och enstaka krinimologikurser kommer man inte långt på så jag får nog ta den här omvägen och inrikta mig på kriminalvården sista året.

 Annars känns det som att livet bara är en enda uppförsbacke just nu , med risk för att låta som självmordsbenägen (vilket jag absolut inte är) så är jag inte alls säker på vad som gör livet värt att leva. Jag har mina vänner som jag uppskattar jättemycket, jag har min mormor som är världens bästa människa och jag har mina systrar.
Tyvärr är det just nu de som står mig närmast som gör att jag går med ständig ångest och magkatarr. Oron över att något händer i familjen håller på att knäcka mig totalt..

Livet ska väl ha sina ups and downs men just nu dalar det bara neråt.
Vi hörs när det känns bättre.. ha en underbar kväll!!






















Kommer jag någonsin kunna räkna med er i framtiden? När ska vi bli en familj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0