28 Februari

Då var det månadens sista dag och vi är redan inne i Mars. Känns ganska så sjukt att tiden kan gå så snabbt. Om ungefär en månad så är jag inte 20 år längre, då är jag 21 och det låter så jävla tråkigt !
   Sen sist vi hördes så har jag återigen bara jobbat och stått i .. 100 % är definitivt inget jag hade velat jobba inom vården , men det är bara att bita ihop , tänker på lönen bara .. Yammi! =)

Idag jobbade jag till halv fyra sen gick jag hem för att småfixa lite.. Fick ett trevligt samtal från min kusin som berättade att mitt andra kusinbarn kommer i September, dagens överraskning helt klart =) Whilma och Ludde har fått en konkurrent på skämma bort listan :)
   Kvällen avslutades på Lindabarena där Rögle mötte Örebro och vann! Jag satt mest och frös och gäspade så hade hellre legat hemma framför en film.

Nu ska jag alldeles strax sova =) Tröttare än tröttast förmodligen.

Här har ni min vecka ifall att jag inte skriver något :)

Tis: Jobb 7.15-15.30 , fotbollsträning
Ons: Hemmafix, jobb 13.30-21.00
tors: LEDIG , Maria <3 kommer hem, match i strövelshallen mot förslöv , Film med Maria och Nettan.
fre: jobb 13.30-21.45
Lör: jobb 7.15 -13.30 , match hemma i strövels 14.00 mot Frosta, Fira Tina den fina.
Sön: förhoppningsvis inte bakis, jobb 13.30-21.45


sov så sött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0