26 Februari

Guten abend.

Lördag igen , känns absolut inte som det.
Har jobbat hela långa dagen sen åkte jag och Tina en sväng till Väla, hittade niente.
Efter väla åt vi mongolidiskbuffé på Chai hong. Räkor , gooooottt men så osugen man är på mat nu!

Sång och dans fick vi endast uppleva genom melodifestivalen. Ger Nicke Borg 4/5 toasters och Linda Bengtsings låt var ju faktiskt rätt så svängig=) Ser framemot att bli vild och galen med den i stereon nästa förfest.
Får tagga till Lördag då Tajny ska firas :) kommer bli grymt skoj, ska bara försöka byta bort mina långa turer till korta.


Jag är sämst på det här med att blogga , kommer inte på något att skriva !

Jag ber om ursäkt för ett värdelöst inlägg men så fort jag fått blogg.se på mobilen så blir det lite mer kvalité !

Ha en fantastisk lördag , dansa lite för mig med =)


sööööööööööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0