24 Februari

T som i Torsdag vilket innebär den enda dagen på veckan då det är innebandyträning.
Just till dagens träning längtade jag inte då dr W i stort sett sagt att jag springer som ett "mongo" med mitt knä..
Knäskålen är troligen på glid igen vilket var 50 % chans efter operationen att det skulle kunna komma igen efter ett par år. Klarade mig i 3 år och nu är jag sugen på att operera det igen .. Känns som att det är lika bra. Magnetröntgen först, boaring !!

Vaknade runt 07 idag och tog tag i vårstädningen direkt, riktigt skönt nu när man är klar. Har även fått ner hälften av grejerna som ska ner till förrådet, finally =)

Efter städningen tog jag mig till strövels för att umgås med Whilma, så förändrad hon blivit! Det är saker som längden och talet man märker när man inte sett henne på länge. Älskade lilla Whilma <3

Kvällen avslutades som sagt med innebandy och när jag kom hem igen så stod maten på bordet som Anna och min syster lagat. Nu skrattar vi till Svensson Svensson=)


Ha en bra dag , ska hoppa in och jobba extra imorgon kväll och på lördag så nu har jag inte en ledig dag på ca 14 dagar ! =(

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0