23 Februari

Såg nu att sist jag skrev var i Söndags.
Sen dess har jag inte alls gjort något anmärkningsvärt. Dagarna har mest bestått av jobb och träning.
Big Brother har börjat visas på Tv och det är så kul att höra folks fördomar mot det programmet. Ska jag vara ärlig så tycker jag inte att det är mycket mer patetiskt än något annat program.
Här sätts man på en prövning om man kan bo inlåst i 100 dagar utan någon kontakt med omvärlden. Man är utan mobil, tidning , tv osv!
Dessutom vinner man 500 000 kr och det var till och med en kille som skulle skänka allting till de hemlösas förening!
Jag tycker det är kul att se folk göra bort sig i Tv! Tittar mycket hellre på det här än på paradise hotel mm.

Idag fick jag ett hyfsat glädjande samtal! Jag ska  gå på en tjänst på 100 % från och med nu till slutet av Mars sen får vi se :)

Känns skönt att kunna jobba en massa nu efter ett fast schema, finns inget värre än att bli inringd eller att få veta med kort mellanrum när man ska in och jobba.


Ikväll har jag jobbat mellan halv två och kvart i tio , en lugn kväll vilket gillas =)



Imorgon är jag ledig =) Det innebär dock sortering och storstädning utav lägenheten, TRÅÅÅÅÅÅKIGT!!!
På kvällen är det innebandyträning. Har ångest över mitt knä, det hade behövts rehabas i löpningstekniken och då känner jag att jag inte pallar spela innebandy samtidigt.. kör hellre löpning ! Ska dit imorgon i alla fall =)

På fredag är jag också ledig och då står nog Ullared på schemat förhoppningsvis, ska ni med ?? =)


Sov gott strangers. 




Tänk om man hade vaknat upp bredvid honom imorgon bitti ? Världens lyckligaste, mmhm.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0