20 Februari

Det här med att skriva ett inlägg om dagen falerade rätt så rejält denna veckan. Bloggar bara när laptopen är igång och det är ju inte allt för ofta med tanke på min iphone som jag använder dygnet runt.

I onsdags 16 Februari : Jag jobbade kväll det är det enda jag kommer ihåg nu..
I torsdags 17 Februari: The D-day , dagen då Råbocka ladies skulle få möta maskinen från FBCE. Började med att Maddi kom hit och vi gick ner till stan och kollade lite. Efter en stund mötte Ms. Emma Ring upp oss så blev det lite lunch på graffiti .. tonfiskröra, yummi ! Taggningen slutade hemma hos Madde framför wii. 19.45 var det dags för match. Resultatet skrevs till 4-4 tyvärr tyvärr men bättre det än noll poäng. Mest glädjande var väl att råbocka hör hemma i botten av tabellen :)
I Fredags 18 Februari: Jobbade jag hela dagen sen åkte jag på någon skum ångest och trodde att helgen var förstörd men icke! Jag och Gustav gick till Kirris óch hämtade varsin pizza sen kollade vi på lets dance. Maria var med oss under hela kvällen på skype <3
I Lördags 19 Februari: Jobbade 13-19 sen åkte jag till min kusin och käkade. Lämnade väl runt midnatt sen kom Madde hit och vi begav oss till bhof för lite nyktert barhäng.. faktiskt trevligt.

Idag : Idag har slappat fram till 14 sen hämtade Johanna mig och vi körde till Strövels för 3 h fotbollsträning och fys,  det lär kännas i kroppen imorgon minst sagt. Efter träningen gick vi till Kirris och åt och nu sitter jag här i sängen och väntar in solsidan. Missar Big brother , hatar att jag inte har tv11 , nostalgi !!!!!!!

Snackar även med min favorit på andra sidan jordklotet=) Gillar vi..


Nu Solsidan, sov gott Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0