14 Februari

Alla hjärtans dag !

Försöker se det hela positivt med att vara singel just idag. De enda fördelarna är väl att man slipper ha ångest över vilken present man ska köpa och vad man ska hitta på. Jag shoppade till mig själv istället dock inget roligt utan mer saker jag behöver som paraply, matlådor, skohorn och sånt tråkigt!=)

Idag var jag på Ikea med mamma och mormor. Inte mycket som hänt hittils idag faktiskt..
Jag har dessutom tagit tag i skolan nu, hittat alla utbildningar på studera.nu som jag ska söka sen när fönstret öppnas jag har dessutom betalat högskoleprovet så den 2 April sitter jag och lider i rönnes aula återigen efter ett par år ! =(

Utbildningarna jag hittils bestämt mig för är Kriminologiprogrammet i malmö och Sociologi i Halmstad!

Ha en romantisk alla hjärtans dag , det ska jag icke ha! =)

Puss och Kram



var blir sommaren av?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0