13 Februari

Godkväll.

Idag är jag trött kan ni tro. Sitter på jobb just nu och kan knappt hålla ögonen öppna, är glad över att jag inte jobbar natt!
Igår kväll var vi hemma hos Frida ( Jag, Johanna och Anette). Vi åt tacos och kollade lite på melodifestivalen. Vi började tagga till så det hela slutade med att jag, Frida och Johanna begav oss till Banhof en sväng.
Under kvällen träffar jag Gustav och då slänger han ur sig att Maria är på väg in. Maria som tidigare i veckan sagt att hon skulle stanna i Jkpg nu ett tag hade alltså tagit sig in till Äholm och valde att överraska mig inne på banhof ! Glad blev jag kan ni tro=) Älskar överraskningar.. nästa gång vi ses är förmodligen 5 Mars så nu är vi utan varandra ett tag till.

Efter Bh gick jag och Oskar till Pizzabox och sen gick jag hem och somnade gott. Vaknade runt 10 imorse och begav mig till strövels (knappast körduglig) där jag packade ihop mina kläder och hämtade upp Madde, Match i Klippan väntade=)

Matchen vann vi med 3-2 och jag gjorde förmodligen min sämsta insats hittils i "karriären"!
Efter matchen skyndade jag mig hit till jobbet och ikväll slutar jag 21.45. Ska sova hemma hos mamma och pappa i natt, ska bli skönt !

Nu ska jag jobba undan det sista. Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0