12 Februari

Ska härmed börja skriva något litet varje dag (förhoppningsvis) så jag kan gå tillbaka till gamla inlägg och se vad jag t.ex gjorde för ett år sedan.. en dagbok helt enkelt :)

Igår lunchade jag på stan med Tina sen spenderades hela kvällen på jobbet.

Idag började jag jobba 7.15 och jag slutar inte förren halv fyra. Efter jobbet ska jag köra till Förslöv för att fira Farmor och sen ska jag hem till Johanna (eller Anette?) för lite mello och något glas vin. Avslutar kanske på Torstens ?!

Så länge jag inte vet hur man mobilbloggar så blir det inga bilder då jag absolut inte känner mig motiverad till att lägga in en massa bilder på datorn.

Vi hörs !!

Ha en fin lördag, kolla vädret! Bättre kan det inte bli i dessa minusgrader=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0