21 December

suck vad trött jag varit sedan helgen. Det är ett under att jag inte sovit dagarna igenom ,, Den här veckan har än så länge varit lugn. I Måndags var jag i Halmstad , fick en massa arbeten över julen.. HALMSTAD HÖGSKOLA YOU SUCK!! Igår var Sandra, Sophie, Sofia och Filippa här.. vi bakade pepparkakor, fudge, knäck, Kola och pepparkakor.. sedan spelade vi julklappsspelet och käkade pizza. Jag vann två ljus med vaniljdoft och ett 5-i-rad spel.. Idag började jag jobba 7,15 och gick hem kl 15. precis kollat på julkalendern och snart ska jag och syster-yster köpa de sista julklapparna på väla.. Helt seg men jag får väl se till att palla antar jag. Imorgon har min lillasyster julavslutning med skolan, så frågan är om jag ska befinna mig i Strövelstorp kl 07 imorgon och gå i fackeltåget med henne .. kan vara mysigt och det kanske ger lite extra julstämning. =) Imorgon och på Fredag ska jag jobba kväll.. På söndag är det bhof , all in med förfest hos Blegel, dans på starby ängar med andra ord =) God Jul & ett gott nytt år om vi inte hörs innan.. Rekommenderar er att lyssna på Kelly Clarkson - My grown up christmaslist ochj The pouges - Fairytale of new york inför julen, helt klart två utav de bästa jullåtarna =) Fridens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0