2 December

Helt slut är bara förnamnet. Filippa och jag umgicks hela kvällen igår så jag kom inte i säng förren tidigast kl 01. Studsade dock upp ur sängen 08 imorse eftersom jag skulle möta Filippa på ICA vid nio. Köpte på oss lite frulle sedan begav vi oss hemåt för att invänta fröken Wahlström som kom med tåget kl 10. Jag och Sofia pluggade medan Filippa och jag mellan varven sprang ner till tvättstugan och tvättade =) Filippa och Jenna hade tråkigt medan vi skrev på vårt arbete så det slutade med att Filippa städade mitt kök och mitt badrum.. så SNÄÄÄÄLLLT!!! ska alldeles strax försöka sova i tjugo minuter sen ska det duschas och maten ska förberedas för ikväll blir det idolmys !! <3 imorgon är det noll inplanerat på schemat.. Funderar över att köra ut till min kusin imorgon eftersom hon fyller år idag och jag hinner inte fira henne. Vet inte vad jag ska köpa till henne i present dock, får bli en sväng i stan imorgon! Någon som har något planerat imorgon kväll?? Nu ska jag sova !!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0