15 December

All you need is love.. är låten som spelas för fullt på tuben just nu. Lyssna och njut .. skit i julmusiken, julstämningen lär ändå inte infinna sig i år. Idag har det varit en vanlig torsdag som inneburit lite skola och trötta huvuden. Vaknade lite senare än tänkt och fick stressa mig igenom morgonen eftersom jag, Sofia och Ardita skulle till Laholm för att intervjua en tjej som arbetar med barnsamtal på socialkontoret. Intervjun gick bra och det var mycket intressant. Efter det skulle iuntervjun skrivas ut ordagrannt vilket också var rätt roligt då det inte är varje gång man lämnar in en uppgift med en massa språkliga fel och en massa ehm , eeh, asså, liksom.. rätt kul=) Nu har jag suttit med lite arbeten och kollat igenom hur jag ska lägga upp julens hemtenta.. Boaring.. Igår passade jag älskade fina lilla söta grod maja ! Vi hade det så mysigt så och det var knappt man ville lämna tillbaka henne.. världens snällaste lilla filur på två månader.. tiden rinner iväg. Imorgon är det helg.. är ledig hela dagen så ska mest gå här hémma och julstäda lite för på lördag ska jag ha lite förfest innan förfesten och nästa tisdag kommer Sofia, Ardita, Sandra, Ninni, Maja, Sophie och Elna hit för lite julmys =) kuuuuuul.. har stora förhoppningar på morgondagens kvällstimmar.. ska bli överraskad.. spännande ;) Nu ska jag spendera några timmar med Zlatan innan jag ska sova. Ha en mysig torsdag och helg om vi inte hörs innan.. Fridens liljor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0