13 December

Glad Lucia eller vad man önskar.. Hoppas att ni haft en mysig dag och tittat på några luciatåg. Jag har inte märt av Lucia alls, var inte alls pigg nog för att gå upp imorse och titta på lucian på tv. Det saknar man med att inte gå på grundskolan/gymnasiet ... Luciatågen i aulan! Idag har jag umgåtts med Filippa. Vi åkte till väla för att köpa julklappar men det slutade endast med ibuprofen och en bingolott.. Ger det ett nytt frsök i stan imorgon. Ska passa Maja imorgon , lite läskigt är det allt eftersom hon är så liten, endast 2 mån! Jag ber till vädergudarna så vi kan spendera några timmar utomhus med vagnen. Nu ska jag ¨strax duscha sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite ur min Zlatan bok sen ska jag sova så jag är pigg nog till julkalendern imorgo bitti. Tycker den 'r mysig och sjukt läskig emellanåt ;) Ha en bra natt och en bra resterande vecka. Kram ¨på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0