1 December

Då var det december och inte en enda snöflinga har setts till. December är den månaden som jag anser att det är okej med snö och den får gärna ligga här från den första till den sista.. januari är också en okej snömånad men februari är man duktigt trött på den =) Igår åkte jag , Sofia och Ninni till Ullared direkt efter skolan och kalaset slutade på 900 kr.. inte mycket om man ser till de andra gångerna men nu handlade jag bara tråkiga saker. Bästa köpet var helt klart Zlatans självbiografi. Har läst två kapitel nu och och är fast.. vilken människa och legend han är. "Man kan ta en pojke från Rosengård men man kan inte ta Rosengård ifrån en pojke" Detta citatet finns på en skylt i Rosengård i Malmö.. tycker att alla idioter där ute kan knipa igen och försöka se något gott i allt.. en pojke från ghettot är inte dömd till att spränga bilar och ägga fönster !! Ska spendera kvällen med en långpromenad och min Ibrakadabra bok!!!! Efter Ullared igår körde vi inom Ninni där hennes pojkvän kockade och bjöd oss på god mat, vegetarisk risotto! Göddigt.. Ikväll blir det kanske kvalletid med Filippa!! Äntligen .. bara Blegel som saknas sen hade allt varit fulländat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0