28 Augusti

Hallojse!

Oj vad längesen det var sen ni fick ett livstecken från mig .. Kan säga att idag är det segt här.
Marcus hade sin 35 års fest igår och det var faktiskt riktigt kul. Jag hamnade med Görgen och Göran till bordet vilket var riktigt kul, !

Efter ett par snapsar senare så var man på bordet, under bordet och sidan om. En massa dans väntade och vid 4 tiden var jag hemma hos mamma och pappa för att sova där. Imorse när jag vaknade så hostade jag till och tappade luften. Det visade sig att jag har ett blåmärke på revbenen så frågan är om de har fått sig en smäll igår.
Värt all smärta idag vill jag lova.

Idag blir det bara en skön kväll med mina kusiner och min kära mormor. Vi ska beställa pizza och snacka skit.

Imorgon är det dags att börja skolan FOR REAL !! Ska köra imorgon vilket alltid är en trygghet då man kan sova lite längre ;) Något positivt är att Ardita, en tjej som ska gå i min klass ska åka med mig imorgon så då lär man förhoppningsvis lära känna henne innan man är framme , sen väntar snälla Sara och Lina på mig vid parkeringen :) Känns som att man har fått toppen klasskompisar redan.

Nu ska jag beställa hem lite böcker .. ha en mysig söndag.


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0