8 April

                                     





Idag fyller världens bästa Marit år .. Världens största grattis till henne !


Igår kväll tränade jag först lite fotboll vilket inte alls var så kul som jag hoppats. Suger lite nu när Johanna "slutat"!
Efter träningen gick jag och Maria till torstens och snackade skit =)  Var inte så mycket folk där som det brukar om torsdagar men det var ändå trevligt. Efter torstens gick vi hem till Maria och kollade ett avsnitt av BB.

Idag vaknade jag återigen av en mardröm, trodde att de var borta men inte. Det enda positiva är att de kommer när det är dags att vakna så nu får jag i alla fall ett antal timmars sömn men det kan inte vara ett bra att vakna på det här sättet som jag gör heller.

Idag är det Fredag och den har hittills spenderats i tvättstugan men snart ska jag faktiskt ta mig till väla för att hitta en bra present. Efter väla blir det antingen hänge med Johanna eller syrran. Får se =)

Imorgon är det lite minnesstund igen uppe på Salamis och efter det så blir det bowling och fest för att fira Maria!
Kommer bli en bra helg med andra ord. Nu ska jag ta mig ner och hämta tvätten ..

ha en bra helg om vi inte hörs.

Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0