6 april

Onsdag igen och en vecka sedan det tråkiga beskedet. Sover fortfarande helt värdelöst och nu börjar det faktiskt bli frustrerande eftersom jag inte vet vad jag ska göra. Ger det en natt till och sover jag inte nu så ringer jag min husläkare imorgon och får en remiss till någon man kan prata med. Önskar inte ens mina värsta ovänner att drömma mardrömmar liknande dessa.

Efter jobbet idag tog jag en lång promenad med Emma, det var skönt att få prata av sig lite. Vi gick den vanliga rundan på ca 1.5 timme så en del skvaller hanns med =)

Onsdag innebär bra tv ! 20.00 -Sveriges mästerkock, 21.00 Greys anatomy 22.00 Off the map och sedan avslutar jag med BB på play i sängen =)

Har fixat mina ansökningar nu till högskola, bara betygen som ska skickas in också.

TINA - skickade du in en massa papper till student??! betyg ?

Imorgon blir det jobb igen från 08-14! Sen ska jag slänga en massa grejer sedan lördags och på kvällen blir det äntligen tuff träning. Innebandy eller fotboll det är frågan ..


Imorgon ska jag ringa Svenska Spels chefsmarknadsansvarig, lagom nervös då jag bara fått numret och jag har ingen aning om vad jag ska säga.
Behöver i alla fall 3 tjejer som kan ställa upp på SM finalerna genom att stå i svenska spels monter. Känner du dig sugen så blir det lite pengar och gratis inträde till den stora festen =) så kom igen nu!!!

 Nu ska jag bädda ner mig under filten igen.. hade hoppats på att Tina skulle komma inom och säga hej , men icke !!

Sov så gott, håll tummarna för att jag gör detsamma..




ÅH vad jag saknar studentveckan och Dalling !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0