5 April

Då var man 21 år och 2 dagar, känns helt sjukt faktiskt att man levt i 21 jävla år och att man nu är närmare än halvvägs till 40 års åldern.

Det här med att uppdatera en gång om dagen gick inte så bra haha , det är förmodligen för att det är så jävla tråkigt.

Såg i alla fall nyss Blegels kommentar om att jag var tvungen att uppdatera så det ska jag minsann göra.

Veckan som gått har bjudit på glädje och sorg. I tisdags kom beskedet att en mycket kär profil förolyckats i Alperna vilket var otroligt svårt att ta till sig och det blev förmodligen inte en del av verkligheten förren i söndags då vi var iväg på en liten minnesstund under matchen mellan salamis och strövels.

Min födelsedagsfest jag hade i lördags blev mycket lyckad och gud vad folk drack, herregud !
haha jag själv mådde faktiskt ganska bra på söndagen , det trodde jag aldrig då jag var ett riktigt vrak inne på bhof och bara ville sjunka genom jorden.

Födelsedagen valde jag faktiskt att spendera med Maria och Gustav nu när Maria äntligen är hemma. Familjen tar jag nu i veckan.

Födelsedagen började med frukost hemma hos Maria med henne, Gusten och Mackan. Sen körde vi mot minnesstunden och efter det åkte vi till Gustavs kompis och kollade på Rögle.

Kvällen avslutades på pepelino med Maruschka, Gusten och Issa. TREVLIGT!!!
Så tack alla vänner som gjorde helgen till den bästa.

Idag ska jag luncha med Alexsandra och kanske Tina .. sen ska det jobbas hela kvällen!

Ha en bra Tisdag, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0