27 April

Hejsan hoppsan.

Återigen en dag full av solsken och återigen jobbar jag just när det passar vädergudarna att slänga fram en sol.
Igår när jag jobbade så kom en på jobbets syster med en cykel till mig som jag köpt av henne och kan säga att det är det bästa köpet hittils den här månaden.
Cykeln är sjukt lätt att cykla på och riktigt bekväm så jag tog faktiskt mig i kragen efter jobbet och cyklade ut till Strövels ( ca 9 km) vilket bara tog 20 min konstigt nog=)

Nu ska jag snart inviga emmas studsmatta och förbränna lite kalorier där med =)

Var med om en sjukt rolig sak på väg till Strövelstorp idag. Cyklade på cykelvägen och när jag kom fram till rondellen vid Vilhelmsfält så stannade en polis mig (de hade hastighetskontroll och han stod bara och övervaka) och frågade om jag hade koll på cykelhjälmslagen!
Jag svarade att den gällde väl bara till 15 års ålder ? Då sa han att det var duktigt av mig att veta det men han undrade dock hur gammal jag var .. Jag berättade att jag fyllde 21 denna månaden och då fick jag se en polis som gärna velat sjunka genom jorden. Hans min slår allt!
Om det var bra eller dåligt att han stannade mig det vet jag inte .. Hade ju varit kul om man kanske såg ut som en 18 åring istället.


Här lägger jag in några låtar som jag spelar sönder just nu ..  lyssna och njut!






Daniel Adams Ray - Lilla Lady , härlig att köra bil till!




Bruno Mars - Han gör alltid succé med sina låtar, denna kan man ju inte annat än älska en bakis söndag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0