25 April

Glad annandag påsk på er.

Har haft en hyfsad helg, mycket skratt men ännu mera tårar.

Långfredagen var en sorgens dag och Lördagen började bra hos Tina men slutade i en sömnlös natt och en massa böleri på söndag morgon. Älska ångest!

Denna dagen har mest varit intensiv och solfattig. Hann inte utnyttja solen i dag då jag och syrran var tvungna att handla lite.
Körde till lager 157 i Höganäs och handlade en ny bondelid tröja, ska dit i veckan igen och handla lite annat. Vi körde vidare mot väla där vi köpte födelsedagspresent till Emma som fyller 8 år imorgon.
Fick även med mig ett par byxor och en bh hem =)

Avslutade kvällen på Härningebacke där det nalkades damfotboll. Salamis-Kvidinge vilken salamis vann.


Nu sitter jag hemma i strövels och funderar på om jag ska ta mig till Äholm eller inte, är rädd för attt jag inte kan somna i natt om jag sover i min lägenhet. Har fått hemska mardrömmar som bara spökar när jag är hemma =( Livrädd för mig själv.


Nu väntar tvn.

Kram på er




Lägger in en riktig fulbild från Berlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0