21 April

Idag gjorde jag något dumt! Jag somnade 1,5 timme hemma hos mamma och pappa mitt på dagen vilket innebär att det inte blir många timmars sömn i natt och jag som har tvättid kl 10 imorgon!

i alla fall , det innebär ju att jag har lite tid över i natt som tillexempel kan gå till att sortera tvätten. SUPERKUL!

Min skärtorsdag började med att jag satte mig hos frisören vid tio. Tanken var att jag skulle bli ljus igen men frisören vägrade faktiskt det. Snällt av henne då hon var så pass ärlig och sa att jag borde vara mörk.
Hon la istället i mörk färg i utväxten sen så la hon några tunna slingor i en ljusare nyans. Dock ser man inte så mycket skillnad på mig nu som innan så visst kan 1300 kr kännas lite bortkastat. Nu har jag i alla fall ingen utväxt, så får man se det =)

Hon tog 2 dm på längden men ändå är håret skitlångt så jag måste ha haft väldigt långt hår innan utan att ha tänkt på det. Konstigt.


Efter frisören gick jag inom sjöholms för att köpa världens godaste bröd. Grand blanc, det måste ni prova!! På Måndag ska jag sluta äta bröd helt då det inte är något jag tycker är så himla gott ändå så då kan man lika gärna hoppa det och bara unna sig det någongång ibland som tillexempel under bakisfrukosten med Tina.

Åkte till Ulle en sväng och sedan åkte vi på fotboll i Billesholm där vi tyvärr fick se ett förlorande Salamis.
De nya matchställen hade kommit så de var i alla fall snygga att se på.

Skulle egentligen ta en öl på torstens ikväll men mina vänner hoppade av i sista sekunden (??) skittråkigt, men vad gör det.. nu får jag se ett nytt avsnitt av big brother istället =)


Nu ska jag sortera tvätten sen ska jag bädda ner mig till bra musik i öronen..

Ha en bra skärtorsdag.






I wanna lay you down in a bed of roses
for tonight I'll sleep on a bed of nails
i want to be just as close as, the Holy Ghost is,
and lay you down on a bed of roses.

Det fanns ingen som sjöng den så bra som du..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0