20 April

Glad Onsdag till er alla !

Hade en jobbig natt fylld av sorgliga händelser så imorse när jag vaknade var kudden helt blöt och lika så mina kinder, det är facinerande det här med drömmar.

Tog mig i kragen och åkte med Tina till familia, bauhaus, härliga hem och Bali.

På Familia hittade jag en jacka på cubus som jag funderat lite över och ska förmodligen åka med Maria till väla imorgon och köpa den :) En lite gammelrosa aktig skinnjacka. =)
Tina handlade lite på bauhaus och sen så fyllde vi varsett påskägg på Pang (härliga hem). En bra sak med mitt godisförbud för ett år sedan är att nu är allt godis äckligt, inte alls gott längre :) En bra sak att inte tycka om helt enkelt. Ska skaffa ett chipsförbud nu med start på Måndag.

På Bali hittade jag en söt kruka och blommor till den blev jättefint på balkongen.

Efter shoppingturen åkte jag hem till Ulle och busade lite med världens bästa Whilma:)

Avslutade kvällen hos mamma och pappa med grillat. Fick även träffat min älskade mormor <3

Kvällen avslutas i sängen och just nu är det off the map på tv och strax ska jag kolla på ett Big brother avsnitt.

Imorgon vankas det frisörbesök tidigt. Får se om det blir ljust eller mörkt imorgon.

Kram på er .. ha en bra skärtorsdag imorgon och ni häxor som åker till blåkulla får ha en bra semester.




Imorgon hamnar jag under Jenny på headcandys saxar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0