19 April

Idag är det helt klart sommar ute <3

Det underbara vädret gjorde mig så himla sugen på att shoppa så jag tog cyklen ner till stan efter jobbet och lyckades komma hem med 2 par leggings, ett par byxor och två klänningar!
Hel nöjd ! Dock var det ju inte gratis men vad är det egentligen ! =)

Eftersom det är så himla fint väder så ska jag ta mig till salamis ikväll och träna boll. Älskar fotboll på sommarkvällarna och trots att det säkert är kyligt ikväll så är det ju faktiskt ljust ute. Just wonderful!

En tjej på mitt jobb är en gudinna på att massera och bara man är ifrån massagen en dag så gör det så förbaskat ont i hela ryggen :( Hade behövt ett badkar med varmt vatten och voltarengel.

Nu är jag ledig onsdag-torsdag , KRYSS I TAKET =D Imorgon så ska jag förhoppningsvis träffa Johanna vilket jag inte gjort på kanske 2 veckor ??! Rekordlång tid.

Imorgon är det även begravning så kommer skänka en extra tanke till alla ledsna vänner och så ska jag ner till stan och beställa en blomma.
(Jag ska inte gå, ångrar det kanske men just nu känns det bäst så)


Nu ska jag byta om till träningskläder. Ha en bra Tisdagskväll så ses vi!



Fridens.




Så liten världens finaste lillasyster har varit! Om en vecka fyller hon 8 år , var tar tiden vägen ? Skrämmande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0