15 april

FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG!!!

Sitter just nu på jobbet, jag har rast så jag gör ingenting förbjudet! Sov 10 timmar i natt och ändå har jag aldrig någonsin varit så här seg.

Igår tränade jag fotboll i gympadojjor så då kan alla ni fotbollskunniga räkna ut att det inte blev så mycket utav en givande träning. Helt värdelös var jag om jag får lov att säga det själv.
Efter träningen blev vi tillfrågade om vi ville åka bort till SVEA fyrverkerier där de hade utförsäljning på träningskläder. Första tanken var att det var en massa skit som ingen ville ha men ack så fel man kan ha =)

Alla plagg och skor såldes ut för 50 kr stycket och när jag räknade ut hur mycket de i mina kassar kostat i vanliga fall så kom jag upp i 2400 kr. Det bästa är att för alla de här sakerna betalade jag 250 kr. Hittade ett par skor från adidas som på intersport kostar 1200 kr , jag gav alltså 50 kr =) BÄTTRE ÄN ULLARED!!!

När jag jobbat klart idag så ska jag åka med Emma på jobbet till hennes syster och kolla på hennes cykel. Behöver en ny cykel så förhoppningsvis kan detta vara en som faller mig i smaken.

Ikväll ska jag minsann kolla innebandy, D2 spelar dmfinal mot södra dal :)
Imorgon tar tåget oss mycket tidigt till Malmö för arbete under SM-finalerna.

Vi hörs när vi hörs.

Haj oh ivaj


Veckans sötaste kommentar:

07.00 på morgonen , jag - Oj vad glad du ser ut, har du vunnit på lotto?
Dam över 90 - Nej jag har inte vunnit på lotto, jag blev bara så himla glad när jag fick se dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera !!!!!!!!!!!

2011-04-17 @ 13:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0