11 April

Med tanke på det förra inlägget så låter det som att jag haft en riktig skit dag men så är det absolut inte =)

Morgonen började kl 08 då det var dags för jobb och sen slutade jag igen vid 13.00. Det retliga är att jag nästan precis fick veta att jag egentligen inte skulle jobbat idag!!!!! NOG TRÅKIGT .. skitsamma, får ju pengar ändå så.
Efter jobbet begav jag mig till ICA för att handla frukt eftersom Blegel och Emma skulle komma på fruktsallad och kaffe på balkongen. SUPERMYSIGT!

Nu har jag tryckt i mig en superfräsch kasslersallad och det enda som fattas är promenaden men det är inte kul att ge sig ut själv. Får se om jag ändrar mig senare , kan ju faktiskt ta med mig musiken ut!

Missar dock mitt lilla tvschema som jag hade tänkt ge mig på =)

Halv åtta hos mig , halv åtta såklart ;)
Total Blackout på kanal 5 kl 20 - något nytt program, säkert löjligt!
Bachelorette Sverige 21 - Romantik , =)


Imorgon jobbar jag kväll så det suger att man inte har så mycket att göra ikväll!


Sov så himla himla gott när ni ska det =)


Puss och Kram




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0