10 April

Tjenixen.. Bakis Söndag borde det vara men det är det icke !!=)
Mår som en gud idag och har sovit riktigt riktigt bra i natt !

Har ätit frukost ute på balkongen i bara handduk , sen smsade Calle om en promenad så det tog vi en. Vi var ute och gick minst en timme i strålande sol, helt helt underbart!

Igår firade vi älsklings Maria och det var riktigt trevligt.
Det började med att jag åkte upp på salamis ett par timmar för att måla bänkar sen åkte jag till Strövels och kollade på Strövelstorp - Salamis där Salamis vann med 5-1 :D BRA BRA BRA!

Jag , Maria, Gustav, Nettan och Stoffe skyndade oss sedan hem då vi skulle vara på bowlinghallen kl 17. Jag var hemma kvart över fyra så det var bara till att stressa.

Efter bowlingen åt vi på torstens vilket var mycket gott. Vi stannade på torstens hela kvällen. Först vid 01 tog vi oss till Bhof och där var det faktiskt riktigt kul, andra helgen i rad som det är fullpackat med människor. Mandus tog hem titeln "Kung på dansgolvet , nattens ryttare" ..vi andra hade inte en chans :)

Efter Bhof var vi några stycken som gick hem till G & M för att bara snacka gött ..  var väl hemma runt halv fem kanske ?! 

 
Nu ikväll kommer Moster m familj hem till mamma och pappa för att grilla och fira mig. Ska bli mycket trevligt och gott med grillat =) Efter det ska jag förmodligen bara hem och kolla på bra söndags tv och somna gött :D

Imorgon ska jag jobba och sen umgås med J på kvällen som varit bortrest sen september !! =) Lovely.


Ha en bra Söndag..

Missa inte : Sthlm- Båstad tv4. Bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0