Onsdag

Goddag!

Idag har jag haft en ledig dag men någon sovmorgon var det inte lönt att räkna med.
Ställde klockan på 06 eftersom jag skulle besöka tandläkaren. Vanlig kontroll och var som vanligt inga problem
men 400 kr skulle dom ha :)! Tecknade en sånn försäkring nu så jag slipper betala om något akut skulle ske. 55 kr i månaden är inte så himla farligt.

Efter tandläkaren gick jag inom sjöholms och Ica och köpte god frulle och sen slumrade jag till på soffan igen. RIKTIGT skönt var det minsann. Har mest slappat fram till nu , ska alldeles strax kasta mig i duschen sen får man väl laga lite dinner, blir nog lasagnett. Så har man kvällsmat till imorgon med.  Efter maten ska jag nog hem till Emma och Filip och snacka skit. Givetvis ska vi kolla på Greys med. =)

Ljög innan , jag har ju inte alls det slappat.. har storstädat hela lägenheten :D Ska till Ullared nästa onsdag så hade tänkt städa så jag kan få in mer fint här ;) Dags att börja julshoppa nu med !

Påminn mig om att jag måste köpa en pumpa som kan pryda min balkong !


Ha det , peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0