Myskväll

Godkväll.

Min Onsdag har varit lång och effektiv vilket känns riktigt bra. Gick upp vid halv sju för att åka till Ullared. Vägen dit är den tråkigaste men jag hade tur som somnade på vägen dit och även på vägen hem =)
Köpte en massa billigt skit, men som kan komma till användning. Idag gick det dessutom bara på en 1000 lapp och då har det varit rätt mycket jag fått med mig.

Köpte en del smink, parfym , kavaj (det enda klädesplagget jag kan tänka mig att köpa där, fanns inget snyggt annars), Rengöringsmedel(tråkiga grejer), underkläder, strumpor m.m .. Efter Ullared åkte vi till IKEA där mamma och pappa storshoppade. De köpte grejer till mitt gamla rum som blivit en del med vardagsrummet. Jag var även där igår med whilmis och familj. Köpte ett tvättställ och en skohylla. Idag fick jag med mig en dörrmatta och ett blockljus.. :)

Börjar komma i ordning mer och mer i lägenheten nu. Har en tavla som ska borras upp och sen så har jag lite tomma ytor som ska fyllas.

Mycket har hänt under helgen , det värsta som kom upp är att mitt jobb är hotat , eller snarare borta. Känner mig så lurad men även denna motgången bör jag klara. Har en del jobb på g som jag ska söka nu i veckan.
Hoppas dock att allt löser sig och blir som innan .. jag gillade mitt jobb !!


Ikväll blir det myskväll med Greys och Hells kitchen.. Har en massa värmeljus tända =) älskar dessa stunderna man har för sig själv ibland...


Imorgon: En sväng på stan med Johanna, ska försöka få tvättid, får ej träna med min vrist så blir till att kolla H2´s match i Förslöv.
Fredag : Jobba till halv fyra, sen vet jag inte. På kvällen ska jag till min fina kusin Robin och fira honom, ska hem tidigt dock pga tidigt jobb :/
Lördag: Jobb på sjöholms sen en timme på locket om jag inte pallar ta mig till H2´s match.. Klockan 17 är det dags för samling och senare match hemma mot förslöv 18.00. Därefter FEST !!
Söndag: Slappedag, på kvällen väntas jobb med Jeanette. 15.45-21



Ha det bra ..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0