Long time

Rätt längesen jag gjorde ljud ifr¨n mig här ser jag. Händer inte mycket spännande i mitt liv om jag säger som så därför är det inte lönt att dela med sig av sin vardag.
Gillar mitt liv ganska hyfsat nu måste jag säga! Jobbar mycket både på Lyckan och på Sjöholms bageri nere i stan. Helt skilda jobb om man säger som så =)

Mina helger består mest av att träffa mina fina vänner.

Igår var det lite reunion med gamla strövelsgänget. Tyvärr kunde de flesta inte så det var jag, Nettan, Issa, Malin och Elin. Nettan hade lagat god mat!
Efter att vi hade varit hemma hos Nettan och Tuss så begav vi oss ner till torstens. Där mötte jag upp Johanna sen blev vi av med resten så vi gick vidare till Bhof . Jag var i stort sett nykter men hade riktigt kul =) Bra kväll..

Idag har jag mest vilat, fick inte mycket sömn i natt så har mest legat nerbäddad framför en massa repriser, nu är det cougar town!!

Kvällen avslutas med ensam mamma söker och poppisar.


Have it ..

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0