utepremiär

utepremiär igår på Banhof , förfesten var hemma hos Victor.. efter en sjukt rolig bilfärd dit så var jag och Johanna väl framme..

Där bjöds det på grillat och det kändes verkligen som en riktig sommarfest.. tack som sören för bjudningen Victor och Madde.

Vi kom till bhof redan vid tolv och var duktigt oroliga att vi var där för tidigt , vi var där nästan försent. Sjukt mycket folk, för mycket folk faktiskt.. de har byggt "rökrutan" riktigt dumt! även fast man inte nyttjar det utrymmet så luktar man ändå rök!

När jag skulle lämna bhof hände en massa massa skit och fick så gott som panik så jag sov i Ängelholm, orkade inte åka hem och pallade inte dumma ängelholmare som bara drar ut för att bråka.
Vaknade imorse och kände mig hyfsat utvilad, väntade på att svante skulle komma så vi kunde köra hem.. haha slutade med ett par goa skratt på villan istället!

Vi körde hem till Elin , först inom OJ för lite frukost och sen somnade vi på hennes soffa framför en film, nu är jag i alla fall hemma för att käka lite sen ska jag tillbaka till Svante och kolla på någon rolig film.. känns som om både jag och Erika (hennes syster) behöver muntras upp lite. Min vanliga söndagsångest har börjat smyga sig fram.. det är frustrerande när man inte kan träffa andra människor pågrund av att en enda människa har fastnat i ens tankar och som går in så fort man fattat intresse för någon annan. Det förstör något ofantligt mycket för ens eget välmående och för andra människor. Innerst inne går man väl och hoppas på att det ska bli något men samtidigt är man inte helt hundra på om det hade varit rätt om det väl inträffat. Hatar detta ... hatar mig ...


 ha en bra söndag , det ska jag försöka ha..


puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0