Tisdag

Tuesday.

Var ledig både igår och idag ..  igår blev det en heldag med Svantesson. Jag klippte och färgade om håret sen så träffade vi Isabelle på EH där satt vi i 2.5 timme och bara snackade om allt och inget .. skönt när man kan ses som på den gamla goda tiden, mer av det tack!

Just i detta nu planerar jag lite lagfest som kommer infalla i Juli =) Mer om det när det är spikat ;) kommer bli kul i alla fall.

Imorgon ska jag jobba 14.15-16.00 helt okej ! Den tiden klagar man inte på, efter det så ska jag spela match mot bjuvstorp..

Torsdag är det ÄNTLIGEN premiär av SATC 2 ! underbart,


Nu ska jag byta om inför fotbollsträningen, har inte varit där på en vecka så vet inte hur det kommer gå.


Ha det finemang, pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0