Peppar peppar ta i trä

Avdelningen på jobbet är fortfarande stäng och hon jag jobbade med igår fick åka hem imorse pga kräksjuka.. även Anja på jobb ligger hemma och är dålig nu.. jag har jobbat alla kräkdagar men bakterierna har inte satt sig på mig ! peppar peppar ..

Igår fick jag veta att min underbara vän Alexs köpt biljetter till sex and the city premiären.. så nästa onsdag ska vi på bio ;)

Just nu lever jag ett sex and the city liv förutom delen med manhattan  ;) men annars så.. filmen passar bra just nu!

Nu kommer snart Svante hit, sen ska vi köra upp till salamis för då ska vi träna flickorna och pojkarna i fotboll. Salamis har varit på mig i några veckor nu för de tycker att jag ska bli deras nya tränare och nu är jag faktiskt lite sugen, var ett blankt nej innan men det var längesen jag tränade ett lag, och detta blir bara mitt andra fotbollslag som jag hoppar på!

Efter träningen ska vi hem till Lina och ha lite myskväll .. blir inte sent dock eftersom jag jobbar 07.15-15.30 imorgon.. världens tråkigaste tur men pengar eller vad säger man?

Jobbar mån,tis,ons,tors,fre,lör denna veckan så hoppas innerligt att jag får vara frisk!


Som sagt ,. träning


Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0