Mysdagar

Har haft en mycket bra helg må jag säga..  i Fredags var det myskväll hemma hos Svante med henne , Sanna och Emelie. Lördagen bestod av att jag skulle få träffa Madde igen efter 7 månader! Var först på knutstorp hela dagen sen så åkte jag hem till Victor, Maddes pojkvän! Där var lite folk, sen hämtade Johanna oss så fortsatte vi förfestandet i hennes lägenhet! Utekvällen bestod av torstens och bhof.. var trevligt! 

   Söndagen var lugn.. eller vad gjorde jag?

Igår åkte jag till stan med svante och köpte mig ett par nya skor, G-star raw converse liknande.. sved till i plånboken men får passa på att leva lite slösigt nu! Sen träffade vi Malin och tog en heldag , höjdpunkten måste ha varit hembygdsparken=) Träffade världens sötaste get, helt underbar ville ta med den hem men det fick jag icke.

Idag har jag mest chillat.. åkte med Ulle och Whilma till väla och sen hem till dom och drack lite kaffe! Kvällen avslutades med en rolig fotbollsträning! Har underskattat vänsterdojjan kände jag .. behöver aldrig mer göra mål efter denna träningen.. gjorde ett mål med vänstern i krysset som jag kan leva på i all världens framtid ;) synd att det var träning bara!

Imorgon ska jag jobba halv tio - ? slutar väl runt fem kanske , sen hem snabbt och duscha sen ska jag  Svante och malin på modevisning inne i stan! Jag fick det via trampolin när jag betalade över 700 kr när jag handlade, något sånt =)

På lördag möter vi strövels hemma på Salamis, känns konstigt som vanligt.


Ha en bra kväll/natt ;)
Pusss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0