Längtan efter Filippa och min vecka !

Jag lägger knappt upp några inlägg eftersom det inte händer så mycket roligt i mitt liv nu! I Måndags fick jag rycka in och jobba kväll och sen fick jag hoppa in och jobba tisdagen.. efter jobbet hann jag dock med att fira Whilma som fyllde två år på Måndagen sen efter det var det fotboll!
 I onsdags jobbade jag hos Erika ! På kvällen var det hockey med Johanna !

Tar inte lång tid innan vi gör bort oss, eller det kan nog vara mest mitt fel faktiskt haha! Jag körde Johannas bil för hon hade druckit ett glas vin. Kommer till Lindabarena och ska parkera , jag ser att det är sjukgymnasten från helvetet som är parkeringsvakt och tror ni inte att han ska jävlas med mig även när det gäller att köra bil? haha jag parkerade med lite marginal från bilen bredvid men nej det var för stort mellanrum enligt honom så jag fick backa och ha mig på en parkering som ändå inte skulle fyllas! Sen kommer en bil med 4 m mellanrum till vår bil! CP!

Inne på Lindab hade vi ståplatser precis bredvid thilda och josse.. skönt :) Efter hockeyn begav vi oss till BK för att kolla in hur det blivit! Stamkort direkt på mig och Jojo haha! Anette kommer se mycket av oss där!

Nu ska jag strax ringa erika för att se om jag ska jobba imorgon eller inte..  knutstorp på lördag! PALLLAAAAAR INTE! Sen göra något med Jolle :)!


Fotbollsträning = byta om!


Haj o ivaj




du är hemma i helgen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0