Du underbara vän!

Igår jobbade jag hela dagen, jobbade även över lite eftersom en var tvungen att åka med en vt till sjukan!
Skulle egentligen lägga mig tidigt eftersom jag skulle träffa filippa tidigt idag men icke, jag åkte istället in till stan för att sitta nykter hemma hos Anette :)! Det gick bra, Tellan, Challe och Mange kom också dit senare och det hela slutade med en trevlig kväll på torstens. Kom hem runt halv tre, somnade kanske halv fyra. Filippa ringde halv åtta imorse och frågade när jag kom, jag bad om att få sova en timme till och hon ringde prick en timme senare så jag körde till henne i munka och det var så himla underbart att få se henne igen.. känns som om livet kan vända och bli bättre nu!

   Vi gjorde det som vi är bäst på , powernap på soffan.. haha alltid.. tror inte vi umgåtts en enda gång utan att sova på soffan ! Men vi klagar inte. Jenna , lindas hund var med här . sjukt söt.. får se om jag ska passa henne imorgon eller inte ;) Myshund!


På lördag är det derby och feeeeest ..


Ha det underbart

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0