crazy in love

Hejsan Hejsan!


Söndag igen dådå.. Valborg spenderades hemma hos Robin! Mycket trevligt trots att jag körde. Igår spelade jag match mot Wormo och den vann vi med 2-1 ! Fruktansvärt skönt måste jag säga.. Nu blir Krille skyldig oss mat efter träningen på Torsdag!

Efter matchen kom Alexs och hämtade mig och vi hämtade upp Isak och Patrik sen hade vi lite myskväll i Johannas lägenhet... hon själv var på 25 årsfest.. seriöst mellan oss nu ;) egen nyckel och allt, haha!

Kvällen avslutades på bhof och den hade kunnat bli hur lyckad som helst om det inte varför kniven i hjärtat jag fick när vi skulle hem...  kan härmed erkänna att jag har varit upp över öronen förälskad !!!!!!!! Vill inget annat än att det ska bli som jag vill.. men med tanke på att jag är ett andra hands val så säger jag bara bye bye , nu ska jag ta mig igenom detta..


killar kommer och går men vännerna består.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0